FAQs / Συχνές Ερωτήσεις

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ

Πως μπορώ να κάνω μια παραγγελία ;

Οι παραγγελίες μπορούν να πραγματοποιηθούν με τους εξής τρόπους:

Α. Μέσω της ιστοσελίδας μας, www.pharmakopolis.gr.

  1. Βρείτε τα προϊόντα και την ποσότητα που σας ενδιαφέρει.
  2. Προσθέστε τα προϊόντα στο καλάθι αγορών σας.
  3. Μπορείτε να ολοκληρώσετε τη παραγγελία σας ως επισκέπτης (χωρίς εγγραφή) ή δημιουργώντας λογαριασμό στο www.pharmakopolis.gr, για να μπορείτε να έχετε το ιστορικό των παραγγελιών σας, να μαζεύετε πόντους ώστε εξαργυρώνοντάς τους να επωφελείστε επιπλέον έκπτωση και να μαθαίνετε για τις νέες αφίξεις προϊόντων και προσφορές.
  4. Εισάγετε τα στοιχεία αποστολής και χρέωσης της παραγγελίας σας.
  5. Επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής και μέθοδο αποστολής της παραγγελίας σας.
  6. Πατήστε ολοκλήρωση παραγγελίας. Όλα τα υπόλοιπα θα τα αναλάβουμε εμείς ώστε να έρθουν τα προϊόντα σε εσάς το συντομότερο δυνατόν.

Β. Τηλεφωνικά, καλώντας τον αριθμό 2105740655, καθημερινά από τις 10.00πμ – 18.00μμ εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών.

Γ. Με αποστολή e-mail στο info@pharmakopolis.gr.

Δ. Παραλαβή από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα στην οδό Π.Τσαλδάρη 37, στο Περιστέρι Αττικής. Βασική προϋπόθεση παραλαβής από το ηλεκτρονικό κατάστημα είναι ότι θα πρέπει να έχει πραγματοποιηθεί παραγγελία είτε online (μέσω e-shop) είτε με e-mail (info@pharmakopolis.gr) είτε καλώντας μας στο 2105740655.

Μπορώ να κάνω παραγγελία από το τηλέφωνο ;

Μπορείτε να κάνετε παραγγελίες τηλεφωνικά καλώντας στο 2105740655. Η πληρωμή της παραγγελίας μπορεί να γίνει με αντικαταβολή ή κάνοντας κατάθεση στην τράπεζα. Δεν μπορείτε να μας δώσετε τα στοιχεία της κάρτας σας τηλεφωνικά για να πληρωθεί η παραγγελία σας με χρεωστική/πιστωτική κάρτα. Το τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί καθημερινά Δευτέρα-Παρασκευή από τις 10.00πμ-18.00μμ εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών.

Μπορώ να κάνω παραγγελία με e-mail ;

Μπορείτε να κάνετε παραγγελία στέλνοντας e-mail στο info@pharmakopolis.gr τα προϊόντα που χρειάζεστε και θα περάσουμε εμείς την παραγγελία σας. Στο e-mail σας, προς αποφυγή λάθους, καλό θα είναι να φαίνετε ο τίτλος ή ο κωδικός ή το barcode του προϊόντος καθώς και η ποσότητα που επιθυμείτε. Καλό θα ήταν να μας έχετε επισυνάψει τα στοιχεία σας είτε είναι για παραλαβή από το ηλεκτρονικό κατάστημα είτε προς αποστολή. Η πληρωμή μπορεί να γίνει είτε με αντικαταβολή είτε με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Η παραγγελία τίθεται σε ισχύ από τη στιγμή που θα λάβετε e-mail επιβεβαίωσης.

Μπορώ να κάνω παραγγελία μέσω Social Media ( Facebook - Instagram - Viber - What’s up ) ;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας με μηνύματα μέσω των Social Media της επιλογής σας και να μας στείλετε τα προϊόντα που χρειάζεστε προκειμένου να περάσουμε εμείς την παραγγελία σας. Καλό θα ήταν να μας έχετε επισυνάψει τα στοιχεία σας είτε είναι για παραλαβή από το ηλεκτρονικό κατάστημα είτε προς αποστολή. Η πληρωμή μπορεί να γίνει είτε με αντικαταβολή είτε με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Η παραγγελία τίθεται σε ισχύ από τη στιγμή που θα λάβετε e-mail επιβεβαίωσης.

Πως μπορώ να τροποποιήσω την παραγγελία μου ;

Κάθε παραγγελία είναι μοναδική. Αν η παραγγελία σας δεν έχει φύγει από εμάς μπορείτε να την τροποποιήσετε καλώντας στο 2105740655 ή στέλνοντας e-mail στο info@pharmakopolis.gr. Ωστόσο, εάν η παραγγελία έχει ήδη πληρωθεί ή έχει αποσταλεί δεν μπορούμε να επέμβουμε και να την τροποποιήσουμε.

Πως μπορώ να παραλάβω την παραγγελία που έκανα με παραλαβή από το κατάστημα ;

Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, η παραγγελία θα είναι έτοιμη για παραλαβή από το κατάστημα σε 1-3 εργάσιμες μέρες όταν θα λάβετε σχετικό SMS στο κινητό σας. Το ηλεκτρονικό κατάστημα βρίσκεται στην οδό Π.Τσαλδάρη 37, Περιστέρι Αττικής. Η παραγγελία είναι διαθέσιμη για παραλαβή εντός 5 ημερών Δευτέρα-Παρασκευή από τις 10.00πμ-18.00μμ. Σε περίπτωση που δεν παραλάβετε την παραγγελία σας, ακυρώνεται αυτόματα.

Πόσο διάστημα κρατάτε τις παραγγελίες στο ηλεκτρονικό κατάστημα ;

Από τη στιγμή που θα λάβετε ειδοποίηση SMS στο κινητό σας για παραλαβή από το κατάστημα η παραγγελία σας κρατείται για 5 μέρες. Η παραλαβή γίνεται καθημερινά Δευτέρα-Παρασκευή από τις 10.00πμ-18.00μμ εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών. Σε περίπτωση που δεν παραλάβετε την παραγγελία σας, ακυρώνεται αυτόματα.

Μπορώ να παραγγείλω φάρμακα από το ηλεκτρονικό κατάστημα ;

Όχι. Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία δεν πραγματοποιούνται πωλήσεις φαρμάκων μέσω διαδικτύου (Internet), ούτε μπορούμε να παραλάβουμε και να εκτελέσουμε ιατρικές συνταγές.

Πως μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία ;

Η παραγγελία που έχει τοποθετηθεί στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορεί να ακυρωθεί ανά πάσα στιγμή καλώντας στο 2105740655 ή στέλνοντας e-mail στο info@pharmakopolis.gr.

Πως μπορώ να δω την κατάσταση της παραγγελίας μου ;

Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να παρακολουθήσετε την εξέλιξη της παραγγελίας σας στον παρακάτω σύνδεσμο https://www.pharmakopolis.gr/katastasi-paraggelias/ με τους εξής τρόπους:

Τοποθετώντας τον αριθμό παραγγελίας και το τηλέφωνο ή αν έχει αποσταλεί με τον αριθμό Voucher που έχετε λάβει από εμάς.

Σε περίπτωση που είστε εγγεγραμμένος χρήστης στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, μπορείτε να δείτε το στάδιο της παραγγελίας σας κάνοντας σύνδεση στο λογαριασμό σας στον παρακάτω σύνδεσμο https://www.pharmakopolis.gr/my-account/.

 

ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ – COURIER

Σε πόσες ημέρες θα παραλάβω τη παραγγελία μου ;

Τα προϊόντα αποστέλλονται εντός 1-3 εργάσιμων ημερών, αναλόγως τη διαθεσιμότητα των προϊόντων. Μόλις η παραγγελία σας αποσταλεί, ενημερώνεστε με SMS ή e-mail για τον αριθμό αποστολής. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν καθυστερήσει ή υπάρχει σχετική έλλειψη, ενημερώνεστε τηλεφωνικά ή μέσω e-mail.

Με ποιες εταιρείες courier συνεργάζεστε ;

Οι συνεργαζόμενες εταιρείες courier είναι τα ΕΛΤΑ Πόρτα-Πόρτα και η DHL Express Courier. Οι αποστολές για εντός Ελλάδας μπορούν να πραγματοποιηθούν και με τις δυο εταιρείες courier. Για Κύπρο και για οποιοδήποτε άλλο προορισμό πραγματοποιείται με την DHL courier.

Πως μπορώ να αναζητήσω τη παραγγελία μου ;

Εάν η παραγγελία έχει αποσταλεί με ΕΛΤΑ Πόρτα-Πόρτα ακολουθείτε τον παρακάτω σύνδεσμο https://www.elta-courier.gr/search εισάγοντας τον αριθμό voucher που σας έχουμε στείλει για την αναζητήσετε.

Εάν η παραγγελία έχει αποσταλεί με DHL Express Courier ακολουθείτε τον παρακάτω σύνδεσμο https://www.dhl.com/gr-en/home.html εισάγοντας τον αριθμό voucher που σας έχουμε στείλει για την αναζητήσετε.

Ποιο είναι το κόστος των μεταφορικών-αντικαταβολής ;

Για παραγγελίες άνω των 39,00€ και βάρος έως 2 kg τα μεταφορικά είναι δωρεάν.

Για παραγγελίες κάτω των 39,00€ και βάρος έως 2 kg το κόστος των μεταφορικών ανέρχεται στα 2,00€.

Για παραγγελίες με βάρος από 2 kg έως 5 kg ανεξαρτήτου ποσού παραγγελίας το κόστος των μεταφορικών ανέρχεται στα 3,85€.

Για παραγγελίες με βάρος από 5 kg έως 10 kg, ανεξαρτήτου ποσού παραγγελίας το κόστος των μεταφορικών ανέρχεται στα 7,40€.

Αν επιλέξετε ως μέθοδο πληρωμής την αντικαταβολή υπάρχει επιπλέον χρέωση 1,80€ ανεξαρτήτου ποσού.

Πραγματοποιούνται αποστολές στο εξωτερικό ;

Μπορούμε να στείλουμε παραγγελίες σε όλες τις χώρες του κόσμου σε συνεργασία με την DHL Express Courier. Ως εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης ορίζεται από 3-9 ημέρες. Με παράμετρο τη χώρα αποστολής και το βάρος της παραγγελίας, το κόστος των μεταφορικών προσαρμόζεται ανάλογα, κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

 

ΤΙΜΕΣ - ΕΚΠΤΩΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Οι τιμές στο φυσικό κατάστημα (e-shop) είναι ίδιες με αυτές του ηλεκτρονικού site ;

Οι τιμές είναι οι ίδιες και στο φυσικό κατάστημα e-shop και στο site www.pharmakopolis.gr. Κάποιες φορές τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμα για άμεση αγορά για αυτό θα πρέπει να προηγηθεί ηλεκτρονική ή τηλεφωνική παραγγελία.

Οι τιμές του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι οι ίδιες με του φυσικού καταστήματος (φαρμακείο) ;

Οι τιμές του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι οι ίδιες με του φυσικού καταστήματος (φαρμακείο), όμως διαφοροποιούνται οι εκπτώσεις.

Πως μπορώ να αποκτήσω εκπτωτικό κουπόνι και να ενημερώνομαι για τις προσφορές που κάνετε ;

Κάνοντας εγγραφή στο Newsletter μας όπου θα βρείτε σχετικό πεδίο στο τέλος της σελίδας μας, λαμβάνετε καθημερινά προσφορές, εκπτωτικά κουπόνια και επιπλέον εκπτώσεις στα προϊόντα μας. Μέσω social media, newsletter καθημερινά μαθαίνετε για όλες τις προσφορές που ισχύουν.

 

ΠΛΗΡΩΜΕΣ

Πως μπορώ να εξοφλήσω μια παραγγελία ;

Η εξόφληση της παραγγελίας μπορεί να πραγματοποιηθεί με τους εξής τρόπους:

  1. Παραλαβή και πληρωμή στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα Π.Τσαλδάρη 37, Περιστέρι, Αττικής. Η πληρωμή μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε με μετρητά είτε με κάρτα (πιστωτική/χρεωστική).
  2. Να σταλεί στη διεύθυνση που έχετε ορίσει ως παράδοσης και να πληρώσετε το αντίτιμο της παραγγελίας σας με αντικαταβολή. Το κόστος της αντικαταβολής ανέρχεται στα 1,80€.
  3. Με κατάθεση/έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας μας, είτε μέσω e-banking, είτε σε κάποιο κατάστημα τραπέζης της επιλογής σας. Η εταιρεία διαθέτει τους εξής τραπεζικούς λογαριασμούς:
    • Alpha Bank
      IBAN : GR21 0140 3470 3470 0233 0002 501
    • Τράπεζα Πειραιώς (Piraeus Bank)
      IBAN : GR91 0171 4000 0064 0004 0030 310
    • Εθνική Τράπεζα (NBG)
      IBAN : GR17 0110 1810 0000 1810 0552 043

    ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: ΣΥΣΤ. ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ ΛΥΓΔΑ ΜΑΡΙΑ-ΝΙΚΗ – ΛΥΓΔΑ ΑΣΠΑΣΙΑ ΟΕ

    Παρακαλούμε ως αιτιολογία κατάθεσης εισάγετε τον αριθμό παραγγελίας σας για να μην υπάρξει καθυστέρηση στην αποστολή της παραγγελίας σας.

  4. Μέσω PayPal. Αν δεν έχετε λογαριασμό και θέλετε να δημιουργήσετε για 100% ασφαλή συναλλαγή, ακολουθήστε το σύνδεσμο για να δημιουργήσετε δωρεάν PayPal λογαριασμό στο www.paypal.com
  5. Με πιστωτική-χρεωστική κάρτα μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.
Οι τιμές του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι οι ίδιες με του φυσικού καταστήματος (φαρμακείο) ;

Οι τιμές του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι οι ίδιες με του φυσικού καταστήματος (φαρμακείο), όμως διαφοροποιούνται οι εκπτώσεις.

Με ποιες τράπεζες συνεργάζεται η εταιρεία σας για να εξοφλήσω την παραγγελία μου ;

Μπορείτε να κάνετε κατάθεση το ποσό της παραγγελίας σας σε έναν από τους παρακάτω λογαριασμούς της εταιρεία μας:

  • Alpha Bank
    IBAN : GR21 0140 3470 3470 0233 0002 501
  • Τράπεζα Πειραιώς (Piraeus Bank)
    IBAN : GR91 0171 4000 0064 0004 0030 310
  • Εθνική Τράπεζα (NBG)
    IBAN : GR17 0110 1810 0000 1810 0552 043

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: ΣΥΣΤ. ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ ΛΥΓΔΑ ΜΑΡΙΑ-ΝΙΚΗ – ΛΥΓΔΑ ΑΣΠΑΣΙΑ ΟΕ

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ - ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Μπορώ να επιστρέψω προϊόντα που έχω αγοράσει από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα ;

Τα προϊόντα που έχετε παραλάβει από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορούν να επιστραφούν εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς ,προσκομίζοντας την απόδειξη με την προϋπόθεση ότι τα προϊόντα δεν έχουν ανοιχτεί και βρίσκονται σε καλή κατάσταση.

Για να επιστραφούν τα προϊόντα, απαραίτητη προϋπόθεση είναι να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε τηλεφωνικά στο 2105740655 είτε να μας στείλετε e-mail στο: info@pharmakopolis.gr.

Η διεύθυνση αποστολής για την επιστροφή των προϊόντων είναι:

Π. Τσαλδάρη 37, 12134, 1ος Όροφος.

Προϊόντα που δεν γίνονται δεκτά είναι: βρεφικά, προϊόντα ψυγείου, τρόφιμα, ορθοπεδικά και ανατομικά είδη.

Στην περίπτωση που η επιστροφή αφορά προϊόντα που δεν επιθυμείτε πια, τα μεταφορικά έξοδα τα χρεώνεται ο πελάτης.

 

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ

Γιατί να δημιουργήσω λογαριασμό στο Pharmakopolis.gr ;

Δημιουργώντας τον προσωπικό σας λογαριασμό έχετε την δυνατότητα:

  • Να βλέπετε την εξέλιξη της παραγγελίας σας.
  • Πρόσβαση στο ιστορικό παραγγελιών σας.
  • Δημιουργία της δική σας λίστας επιθυμιών (wishlist) για τα προϊόντα που θα θέλετε να προμηθευτείτε μελλοντικά.
  • Αξιολογήσεις και ερωτήσεις για τα προϊόντα.
  • Ενημέρωση για τους Loyalty πόντους αγορών σας.

 

GDPR (General Data Protection Regulation)

Ποια είναι η πολιτική σας για την προστασία προσωπικών δεδομένων και απορρήτου ;

Η Εταιρεία μας (Συστεγασμένα Φαρμακεία Λύγδα Μαρία-Νίκη – Λύγδα Ασπασία Ο.Ε.) θεωρεί εξέχουσας σημασίας την προστασία των προσωπικών δεδομένων των επισκεπτών/χρηστών του ηλεκτρονικού της καταστήματος “www.pharmakopolis.gr“.

Εξ’ αυτού του λόγου έχουμε προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες συμμορφούμενοι απόλυτα με τον ΕΕ 2016/679 Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (ΓΚΠΔ), καθώς και με την εθνική νομοθεσία Ν. 4624/2019, για την τήρηση και διασφάλιση των απαιτήσεων σχετικά με την προστασία προσωπικών δεδομένων, τα οποία συλλέγουμε κατά την περιήγησή σας στον παρόντα διαδικτυακό τόπο και τη χρήση των παρεχόμενων υπηρεσιών αυτού.

Σας βεβαιώνουμε πως όταν μας γνωστοποιείτε προσωπικά δεδομένα ή όταν εμείς συλλέγουμε προσωπικά δεδομένα που σας αφορούν, τα χρησιμοποιούμε πάντοτε σύμφωνα με την παρούσα Πολιτική και παραμένουν αυστηρά εμπιστευτικά.

Θα θέλαμε επίσης να σας διαβεβαιώσουμε ότι δεν συλλέγουμε προσωπικά δεδομένα ανηλίκων κάτω των 18 ετών, ούτε επεξεργαζόμαστε ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα των επισκεπτών/χρηστών του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.

Πως μπορώ να διαγράψω τα στοιχεία μου από την βάση δεδομένων σας ;

Αν για οποιοδήποτε λόγο θέλετε να διαγράψουμε τα στοιχεία σας από την βάση δεδομένων μας μπορείτε να στείλετε αίτημα στο : info@pharmakopolis.gr ή να μας καλέσετε στο τηλέφωνο 2105740655.

 

ΠΡΟΪΟΝΤΑ - ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ

Τα προϊόντα που έχετε στο site (e-shop) είναι όλα διαθέσιμα ;

Στα προϊόντα του e-shop μας ,υπάρχει το πεδίο «Διαθεσιμότητα» όπου φαίνεται αν ένα προϊόν είναι «Διαθέσιμο», «Μη διαθέσιμο», «Κατόπιν παραγγελίας» κ.ο.κ. Ο όρος «Διαθέσιμο» σημαίνει ότι το προϊόν είναι σε απόθεμα στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Λόγω της συνεχούς ροής των παραγγελιών, υπάρχει πιθανότητα το προϊόν να έχει δεσμευτεί και να μην έχει προλάβει να ενημερωθεί το σύστημα μας. Η αποστολή γίνεται σε 1-3 εργάσιμες μέρες από την στιγμή που θα τοποθετηθεί η παραγγελία στο e-shop μας.

Εάν ένα προϊόν είναι μη διαθέσιμο μπορώ να το παραγγείλω ;

Όταν ένα προϊόν φαίνεται «Μη διαθέσιμο» στο e-shop μας σημαίνει ότι είναι προσωρινά σε έλλειψη. Μόλις το προμηθευτούμε ξανά θα εμφανίζεται «Διαθέσιμο». Στην περίπτωση που θέλετε να σας ειδοποιήσουμε όταν αποκατασταθεί η έλλειψη του προϊόντος, μπορείτε να εγγραφείτε στο πεδίο «Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι διαθέσιμο».